2010. április 12., hétfő

Hétvége

A szokásos szombat esti bebaszás súlyosabbra sikeredett, mint azt előre sejtettem... A hatásos alapozás eredményeként enyhén illuminált állapotban megérkezve a lemez bemutatásának színhelyre folytatódott az ivászat, ami hajnali 3 után ért véget - homályos emlékeim szeint. Olyat tettem, amit szinte soha. Megpróbáltam hullamerev-részegen beszélgetni egy csajjal az egyik vendéglátóipari egységben, majd el is ment tőle a kedvem azon nyomban. A tetves ribanc fölényeskedő magatartása adta meg a végső lökést az elkezdett tevékenység befejezésére. 
Miért van az, hogy míg fiatalok vagyunk, sokkal idősebbnem szeretnénk látszani??? Azért, mert valki részeg és megpróbál intelligens beszélgetésbe elegyedni veled, miért kell magas lóról lebámulva lekezelni az illetőt. Legszívesebben elküldtem volna rojtosra baszott anyjába a kisasszonyt, de inkább ittam még egyet. Nem akartam lealacsonyodni hozzá. Miért akarjuk, hogy idősebbnek tűnjünk, mint amennyire korosak vagyunk? Ótvaros picsa, remélem egyszer megtalálja a párját, aki majd minden este úgy megbassza, hogy nem tud majd a valagára ülni és csak terpeszjárásban közlekedik majd. Egyszer talán még összefutunk és talán rossz kedvemben talál majd, de azt tuti nem teszi zsebre, amit tőlem kap. 

10 megjegyzés:

  1. háháhááá:) tényleg sikerült, amit elterveztél:) zzaaanyaaamoooot sörborabszint....
    a csaj aki téged kiakasztott, az ugyanaz aki a bélának bejött??:)

    VálaszTörlés
  2. Nemdehogy... az a másik volt...

    VálaszTörlés
  3. totálbrutál. :)
    nem, a kicsi fekete teljesn emberi volt. a másik simán fapicsa... ...abba meg fafasz való. :D

    VálaszTörlés
  4. Na, én éppen arra a száraz fafasszal rojtosra baszott picsára gondoltam. Homályos emlékeim szerint a kicsi fekete vigyorgott mint a tejbetök és váltig állította, hogy ismer valahonnan bennünket :)

    VálaszTörlés
  5. Ez is igaz... főleg engem, hiszen celeb vagyok :)

    VálaszTörlés
  6. hát erre meg nem lennék büszke:) meg a szót is utálom...olyan fos mint a dizájnos...blöeee

    VálaszTörlés
  7. Ugyanmá'! Csak irigykedsz, mert te nem lehetsz celeb ;)

    VálaszTörlés