2010. április 17., szombat

Zanyámot, mekkora madár...

Ma este Móval beváltottuk a VIP jegyünket a moziban. Megnéztük a Légió című filmet, persze némi tudatmódosító hatása alatt. A film rövid története a következő: Isten a nagy öreg, aki egyébként - mint rájöttünk, néger -, szóval Fehérszakál túl van pörögve a drogoktól és teljesen félreértelmezi a dolgokat. Berágott az emberiségre és úgy döntött, hogy "mindenkihaljonmeg" alapon kiirtja az egész Földet. Angyalokat helyez el emberi porhüvelyekben és azokat küldi egy még meg nem született fiúgyermek megölésére. Michael a disszidált angyal-hadvezér még hisz az emberek jóságában, a szerinte csak eltévelyedett emberfigurák segítségére siet és halomra lövik a szörnyeket. A falon mászó öregasszony is rettenetesen megszívja a dolgot. Szóval ebből az egészből az jött le, hogy mivel a Zisten (direkt így) azt mondja, hogy "Mindenki haljon meg", ezért én vagyok az Isten, mert ez az én mondatom. Mikor erre a megállapításra jutottam, Mó beköpte: Anyám az Isten - ergo, ő Jézus. Ez pedig nem jöhetett volna máshogy, mint úgy, hogy közben bort ittunk és ugye tudjuk, hogy In vino verits! Szóval Isten vagyok és ismerem Jézust :)
Egyébként az angyal csávó meg mekkkkkora madár? Mennyi leves kijönne belőle! :)

3 megjegyzés: