2010. március 6., szombat

Fúrós

Mi az apjuk faszát tudnak fúrni szombat délben ezek a kibaszott csecsszopó szomszédaim? Az ember a saját gondolatait sem hallja, és kurvára megy az agyamra ez. Ne fúrjanak!!! Akkor fúrjanak, amikor nem vagyok itthon! Kérdezzék meg, mikor megyek el, adok nekik időpontot és oldják meg akkor az ügyes-bajos dolgaikat. Egyébként meg kapják be! Én fúrhatok, mert negem nem érdekel a nyivákolásuk, amúgy meg tényleg lebaszom. 
Forduljanak fel. Remélem, hogy megfúrnak egy villanyvezetéket és agyoncsapja őket az áram... legalább lesz miről írni!

2 megjegyzés:

  1. Nálam is szinte ez volt a szitu, csak azzal a kivételle, hogy én jobban becumiztam, mert szombat reggel hétkor kezdett el fúrni a szomszédom. Nem sokat aludtam, mert hajnalban jöttem haza egy partiról. Mondjuk az még mindig nem világos, hogy sikerült. Az viszont igen, hogy felhívtam a szomszédot és elküldtem a jó...-ba.

    VálaszTörlés
  2. At enyém szerencsére időben abbahagyta, de felbasz, amikor nem tudom nézni a kedvenc sorozatomat!

    VálaszTörlés