2010. március 20., szombat

Nem, nem, nem

Nem nagyon volt időm megfogalmazni a március 15-ös ünnepséggel kapcsolatos fenntartásaimat, ezért csak most teszem meg. Tehát, mint más magyar lakta városkában, nálunk is megtörtént az ünnep. Megközelíthetően 200 ember vett részt a koszorúzással egybekötött kultúrműsoron. Ez azért szánalmas, mert egy 23000-es városban, ahol a lakosság 80 százaléka magyar, csak 200 ember tolja ki a pofáját a térre... megjegyzem annak fele is falusi volt. Sokat gondolkozotam, hogy miért lehet ez, aztán rájöttem. A hazafias beszédbe mi a fasznak kell belevenni azt, hogy el kell mennünk szavazni??? Mi a francnak kell belekeverni a politikát az efféle rendezvényeinkbe? Nem értem, hogy mi szükség van erre? Baszódjanak meg ezek a kurva politikusok és szúrják fel maguknak a törvényeiket vazelin nélkül. Majd tömje ezt meg nekik egy 110 kilós néger a 30 centis farkával, de kizárólag szárazon. Ez a véleményem honatyáinkról...
A másik: egy kedves ismerősöm, aki a Szlovákiai Magyar Írók Társaságának nevében jött koszorúját elhelyezni az eszméletlen ronda (de mégis a miénk) emlékműnél, nem olvasták fel a nevét. Mikor a tömeg szétszéledt, ott állt koszorúval a kezében, füstölgő fejjel. Mikor rákérdezett, hogy mi történt, azt felelte neki a Karót Nyelt Évike (redves ribanc), hogy "bocs, nem fordítottam"! Én komolyan mondom, legszívesebben a pofájára ülnék és beleszarnék a szájába... ámbátor lehet, hogy csak egy kiadós baszás hiányzik neki. De kúrja meg az, aki rá van szorulva!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése